Alla inlägg den 4 september 2008

Av Jessica Lindell - 4 september 2008 19:23

För det första så har jag just insett att mitt schampoo luktar billigt rödvin! Vad fan är det för grej? Tur att det snart är slut...


Jag är tillbaka på Kulturama och går nu mitt andra år så nu kan jag mobba de som är små och går i ettan men det gör jag inte för jag är så jävla snäll. Första veckan ägnades åt att bygga upp en styrkande träningsvärk som ska ligga till grunden för alla kommande månader. Jag åkte på en hejdundrande förkylning och har redan kanon-ont i benhinnorna men jag är gladare än på länge. Känner mig energisk, motiverad och överlag rätt harmonisk. Visserligen panikslagen men nu har jag ett år på mig igen att göra nåt av det någon såg hos mig någon gång då jag sökte hit...

Och jag har redan hört flera gånger att massor har landat under sommaren. Min balettlärare undrade om jag tränat mycket under sommarlovet för allt såg så placerat ut. Jag har gått... gills det?


Förra helgen ägnade Dan och jag oss åt nattlig kreativitet och det har inte med nåt snuskigt att göra utan vi spelade in ett improviserat barnprogram i skenet av en oljelampa med hjälp av diverse gosedjur. Här nedan går det att se prov på vår konstnärliga ådra. Fy fan vad vi skrattade. Hade megaont i halsen dagen efter pga av att jag fick göra alla rösterna.


I helgen ska jag åka ned till Lkpg igen för att hämta saker jag glömt. Jag fick ett Playstation 2 av Dan i födelsedagspresent ch tänkte norpa spel som Jimmy inte vill ha längre så jag kan playa loss här hemma. Fick även en dansmatta till som jag ska utforska mer men första gången gick så kasst att jag blev lite rädd och nu skyller jag på mina onda benhinnor för att slippa göra bort mig igen på direkten. :) Ser fram emot att spela Tekken igen och HP-spelen.


Snart ska jag börja använda min blingade telefon. Kommer bild på den sen, den är 10 gånger värre än den förra. :) Rosa och glittrig som bara fan.

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards