Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Litet tidsfördriv!

Av Jessica Lindell - 5 maj 2009 18:44

1. Ta fram din mobil

2. Gå till Inkorgen

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms'et.

    Fråga 1: Första meningen i första sms'et.

    Fråga 2: Första meningen i andra sms'et o.s.v


Dagens!


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag har fått jobb!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Absolut!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ah typiskt, då är ju inte jag hemma!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Ja, då gör vi det.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Skulle vi äta ute imorrn?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Okej, ha så kul.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Åhhh, va härligt!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Men du, vad härligt det låter

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Jag blir lite sen.

Skriv gärna era bästa i gästboken! Puss

 
 
Ingen bild

Linda

6 maj 2009 12:54

Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Har möte på lunchen

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej! Kom just från jobbet och är jättetrött så jag får hoppa över stämrepet idag.

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av bussen?
Okej, vad bra, byxorna ska du behålla.

Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Vi har haft superkul.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Jag har hittat världens bästa affär!

Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Kul det var att få träffa dig

Vad vill du höra mest av allt?
You know I can’t smile without you.

Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Hej! Var snäll och kolla din mail så snart du får tid.

Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Katterna och jag saknar dig med.

 
Ingen bild

Amelia

11 maj 2009 22:42

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Det är ingen lektion 20e.


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Oki

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ok!!:-D


4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Vi bestämde med patrice att vi ska träffas på torsdag eller hur?


5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Oki jag kommer iallafall


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Trist att vara sjuk:-(


7. Vad vill du höra mest av allt?
Hej Amelia!


8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Tack!


9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Absolut!

 
Ingen bild

Jimpa

13 maj 2009 18:54

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Tack för din beställning av sms till alla.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja just det du är ju med i musikalsaken.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Du bara är det.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jaha...har ni musikalen inne i stan.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Så, nu är jag hemma.

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Jag är på väg till spanskan.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Wiie vad kul!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Kommer du?

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Tja, vi är i G 216












Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Lindell - 15 juni 2009 14:31

Dels för att jag på ren princip vägrar att betala för att jag ska få ha fler än 100 bilder i min egen blogg, dels för att oxå vill ha en sådan där snygg header på min blogg. :)   Vad tycks? http://badideabear.blogg.se/ ...

Av Jessica Lindell - 9 juni 2009 22:10

... men ännu fortare när man är inne i monotoni. Jag är tillbaka i Linköping på mitt gamla, hederliga jobb men denna sommar känns annorlunda än den förra. Då var jag full av tillförsikt inför framtiden, nu vet i fan vad som ska hända i höst.   Tydlig...

Av Jessica Lindell - 26 maj 2009 22:55

Jag har provat på att videoblogga för att visa att även jag har viktiga saker att säga. Precis som andra viktiga videobloggare så som Fröken Kiss....

Av Jessica Lindell - 23 maj 2009 22:09

Jag har sällan fått höra så mycket snälla saker som jag har fått de här veckorna. Det är helt otroligt vad bra man verkar vara när man precis visat att man är ganska dålig...   Jag (på skoj): Det är det här jag är bäst på. Wonderful person #1: Du är ...

Av Jessica Lindell - 14 maj 2009 19:38

Så här sa mitt kinesiska horoskop imorse: "Efter bittert kommer sött." "Tack", sa jag och började ordna snaran... Jävla kineser, de har aldrig sökt danshögskolan.   Det kanske ligger nåt i det här med snigelhjärnbark ändå... Jag kanske är helt energi...

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards