Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Litet musiktest!

Av Jessica Lindell - 9 april 2009 20:43

1. Sätt din musikspelare på random/blanda. 
2. Tryck framåt för varje fråga. 
3. Använd låttitel som svar även om det blir helt obegripligt.


Så här blev min idag. :) Berätta era bästa sen!!!



Will it be ok? Popular

How are you feeling today? Born to hand jive
How do your friends see you? Special
Will you get married? Stannar här
What is your best friend's theme song? Potifar
What is the story of your life? Santa Evita
What was high school like? Dancing is not a crime
How can you get ahead in life? Voice mail #1
What is the best thing about your friends? What a piece of work is man
What is tonight going to be like? Världens sämsta pojkvän
What is in store for the remainder of this weekend? Don’t tell me
What song describes you? Putting a Jihad on you
To describe your grandparents? Eva’s final broadcast
How is your life going? There’s nothing like a show on Broadway
What song will they play at your funeral? Bröderna kommer till Egypten/Buga, buga
How does the world see you? Without you
Will you have a happy life? Be my baby
What do your friends really think of you? Halvtimme I himmelen
Do people secretly lust after you? Lullaby
How can I make myself happy? Poor, poor Joseph
What should you do with your life? You’ll see
Will you ever have children? Din dröm ger dig allt

 
 
Ingen bild

Linda

12 april 2009 12:42

Här är ett urval av vad jag fick :)

Will you get married? Conspiracy of one

What is your best friend's theme song? Phantom of the opera theme

How is your life going? Land of the miracle

How does the world see you? Bulls on parade

Will you have a happy life? Not for the innocent

What should you do with your life? Min ponny

Will you ever have children? The set up

 
Ingen bild

emelie

12 april 2009 17:01

haha det var ganska kul!!!
här är mina bästa


How are you feeling to day? I don’t want to be
How do your friends see you? When I grow up
What is your best friend’s theme song? Sympathy for the devil
What s the story of your life? The worlds greatest
How can I make myself happy? Death and all his friends

hoppas du haft en bra påsk!!!
snart är det showtime:)

 
Helena

Helena

13 april 2009 11:19

Kolla in min blogg mina svar e där =) rolig greej=)

http://helenaaaas.blogspot.com

 
Ingen bild

Jimmy

28 april 2009 12:52

jag är ju potifar:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Lindell - 15 juni 2009 14:31

Dels för att jag på ren princip vägrar att betala för att jag ska få ha fler än 100 bilder i min egen blogg, dels för att oxå vill ha en sådan där snygg header på min blogg. :)   Vad tycks? http://badideabear.blogg.se/ ...

Av Jessica Lindell - 9 juni 2009 22:10

... men ännu fortare när man är inne i monotoni. Jag är tillbaka i Linköping på mitt gamla, hederliga jobb men denna sommar känns annorlunda än den förra. Då var jag full av tillförsikt inför framtiden, nu vet i fan vad som ska hända i höst.   Tydlig...

Av Jessica Lindell - 26 maj 2009 22:55

Jag har provat på att videoblogga för att visa att även jag har viktiga saker att säga. Precis som andra viktiga videobloggare så som Fröken Kiss....

Av Jessica Lindell - 23 maj 2009 22:09

Jag har sällan fått höra så mycket snälla saker som jag har fått de här veckorna. Det är helt otroligt vad bra man verkar vara när man precis visat att man är ganska dålig...   Jag (på skoj): Det är det här jag är bäst på. Wonderful person #1: Du är ...

Av Jessica Lindell - 14 maj 2009 19:38

Så här sa mitt kinesiska horoskop imorse: "Efter bittert kommer sött." "Tack", sa jag och började ordna snaran... Jävla kineser, de har aldrig sökt danshögskolan.   Det kanske ligger nåt i det här med snigelhjärnbark ändå... Jag kanske är helt energi...

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards