Alla inlägg under december 2007

Av Jessica Lindell - 3 december 2007 22:24

Idag har vår repvecka börjat så smått. En av medlemmarna i min sexmannagrupp - jag nämner inga namn - har dock som vana att dyka upp endast ibland. Så vi skiter i henne...

Stegen börjar sitta, musiken kommer på plats och idéer börjar ta en fast form. Våra kroppar kommer hem blåslagna och ömma men ändå ganska nöjda eftersom vi gör framsteg.

Se nedan min tjusiga blåtire-axel efter för mycket rullande på golvet framåt och bakåt. :)

För er som är intresserade så har vi föreställningar 13/12 kl 19.00 och 14/12 kl 12.00 och kl 19.00 Vet inget om biljetter och priser än men det lär bli värt vartenda öre. ;)

Missa inte min sjögräs-dans!


Har adventspyntat i helgen. Lite julstjärna och lite ljusstakar för att liva upp i vintermörkret. Jag är dock rädd för stjärnan i papper och bevakar den noga hela tiden så den inte ska börja brinna.

Julklappar är ganska klart. Blev inte så fattig som jag trodde i december så alla ska nog kunna få något iallafall. :)


Var på bio i helgen. Tog lite egen-tid och flydde huset för att söka lugn och ro i biomörkret under lördagseftermiddagen. Såg Stardust och mumsade popcorn alldeles ensam på rad nr 2. Det var supermysigt. Filmen var bra och det var alldeles lagom lite folk. Ska gå och se Guldkompassen snart oxå har jag bestämt.


Kommer hem i jul under ca 1½ vecka. Först till kvarn får första tjing på min lediga tid så line up, ladies and gentlemen för jag återvänder snart och vill umgås. :) Anländer 21/12 har jag för mig och returnar 3/1.


Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards