Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

40 frågor!

Av Jessica Lindell - 10 juni 2008 20:39

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
Skit i det så lever du längre.


2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Godis ifrån min enorma godispåse.


3) I ditt senaste sms står det?
Ullared på tisdag!! :)


4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Världens Sämsta Pojkvän - Loke


5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara?

Säkert nåt fint iallafall för att slippa dåligt samvete men om jag slapp det så kanske... Boten Anna???


6) Var är din pv/fv just nu?
Min vad???


7) Välj ett ärr på din kropp?
Mitt tuffa motorcykelärr på vaden!


8) Vilka är dina favoritfärger?
Ljusgrön, rosa, ljusblå, vit m.m


9) Vem är din mest religiösa vän?
Ja du... ingen, jag umgås bara med folk som hädar...


10) Vilka i ditt liv litar du på?
Dan, Linda, Lisa


11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Vanja!


12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?

Då skulle jag nog säga 'Tack, men nej tack!'


13) Hur ofta svär du?
Jämt!


14) Litar du på alla dina vänner?
Ja, någorlunda iallafall.


15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Räcker det inte med en annan stad? Jag vet inte faktiskt, skulle kännas hårt.


16) Tror du att allt som händer har en anledning?
Kanske lite.


17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?

Otrohet, våld, att jag får göra allt.


18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Linda, hon skulle va så jävla cool! Hon har redan hittat vilket hörn hon ska jobba i. :) *puss snuttan*


19) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Humor, ärlighet, charm, någon form av romantisk ådra. Jag kan hålla på i evighet.


20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Bli dansare! Skriva klart min andra roman.


21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Min röstbrevlåda?


22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
HA! Nej, vet du vad! Jag skulle bli en kass förälder. Mycket regler, inget riktigt engagemang. Vill inte se på Lucia-tåg eller komma på kulturkvällar. Gillar inte att upprepa bestämda repliker åt skalliga Barbie-dockor eller låtsas-mata baby-dockor.


23) Vart togs din profilbild?

Vid Stångån vid Lindas och min speciella fotoplats.


24) Ärligt, vad tänker du på just nu?

Min bok och vad jag tycker om föräldraskap.


25) Vem känner dig bäst?
Dan, tror jag. Otäckt nog.


26) Vad är helgens planer?
Jobba, jobba och jobba lite till. Ut och äta på kvällen också tror jag.


27) Vad har du på dig just nu?
Grå Hello-Kittybyxor och ett rött linne.


28) Har du någonsin slagit ett träd?
Det har jag alldeles säkert.


29) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Inte vad jag kan minnas.


30) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig äta kanske. Sova är nåt av det jag är bäst på. Fast jag gillar att äta också iofs...


31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska! Lätt!


32) Finns du där för dina vänner?

Det hoppas jag. Jag försöker iallafall.


33) Gillar du att umgås med andra människor?
Inte allt för ofta. Jag gillar att vara ensam. Men ibland så.


34) Har du lätt att förlåta andra?
Om det är nära vänner och så. Fast det beror på vad jag måste förlåta. Jag kan nog vara långsint fast det är nog mot människor jag inte gillar så mycket.


35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?

Fett inte!!! Jag delar inte med nån!


36) Har du tappat en av dina vänner nyligen?
Nej, jag har alla de bästa kvar!


37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Nope!


38) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Sluta ställa jobbiga frågor. Jag är ingen utredningsperson... Jag är mer en undvikningsperson.


39) Kommer någon ringa dig ikväll?
Inte vad jag vet.


40) Vill du ha ett förhållande just nu?
Jag har ju det. Jag vill inte ha ett till.

 
 
Ingen bild

eme

12 juni 2008 13:19

men gud!! vad är Petter-Magnus för nå namn?! Förlåt om det är nån som heter det, men jag kan inte låta bli att tycka lite synd om dig då.
men höjden av dåliga dubbel namn finns i min pappas släkt, det finns nämnligen en man som heter Stig-Gunnar! (hans föräldrar måste ha fått fnatt)
ha de bra!!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Lindell - 15 juni 2009 14:31

Dels för att jag på ren princip vägrar att betala för att jag ska få ha fler än 100 bilder i min egen blogg, dels för att oxå vill ha en sådan där snygg header på min blogg. :)   Vad tycks? http://badideabear.blogg.se/ ...

Av Jessica Lindell - 9 juni 2009 22:10

... men ännu fortare när man är inne i monotoni. Jag är tillbaka i Linköping på mitt gamla, hederliga jobb men denna sommar känns annorlunda än den förra. Då var jag full av tillförsikt inför framtiden, nu vet i fan vad som ska hända i höst.   Tydlig...

Av Jessica Lindell - 26 maj 2009 22:55

Jag har provat på att videoblogga för att visa att även jag har viktiga saker att säga. Precis som andra viktiga videobloggare så som Fröken Kiss....

Av Jessica Lindell - 23 maj 2009 22:09

Jag har sällan fått höra så mycket snälla saker som jag har fått de här veckorna. Det är helt otroligt vad bra man verkar vara när man precis visat att man är ganska dålig...   Jag (på skoj): Det är det här jag är bäst på. Wonderful person #1: Du är ...

Av Jessica Lindell - 14 maj 2009 19:38

Så här sa mitt kinesiska horoskop imorse: "Efter bittert kommer sött." "Tack", sa jag och började ordna snaran... Jävla kineser, de har aldrig sökt danshögskolan.   Det kanske ligger nåt i det här med snigelhjärnbark ändå... Jag kanske är helt energi...

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards