Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Jessica Lindell - 28 mars 2009 20:23

Vi hade kostlära i tisdags och fick då lära oss massor om vad människor som inte tränar ska äta. Jag lärde mig att tonfisk är mycket godare i olja och att det inte finns några belägg för att man dör om man tränar en timme utan vatten. Nu är ju jag inte någon vanlig människa dock utan jag tränar konstant varje dag i princip vilken innebär att jag behöver mer mat. Sagt och gjort. Jag vandrade iväg till Sandy's ett par dagar senare för att fylla min matkvot. Jag inte bara åt massa pasta med kyckling och curry, jag fick även en liten söt chipspåse till det plus att de lyckades lura på mig en redig bit brownie med kolasås. Matkvot fylld. Bara att fortsätta dansa med gott samvete. :)

Förmodligen ser mina ådror ut som de där milkshakerören i reklamen men det man inte ser, det lider man inte av förrän man dör. Eller nåt... Hmmm, jag får fila på den teorin...

Idag svullade jag ännu mer tillsammans med Emelie som kom och åt våfflor hos mig. Dan är på Malta i fem dagar så jag behöver någon som håller koll på mig och håller mig i handen när det är mörkt. Jag köpte chokladglass, hallonsylt och grädde och efter det dansade vi bort våffelkalorierna på dansmattan. :)


Nu har vi pengar igen. Jag gillar att få pengar. Fast inte att låta dem ligga och skrota så jag köpte lite smycken. :) Örhängen och fint halsband som jag kanske kan ha på sittningen nästa fredag. Vi ska käka trerätters på Kulturama och ha på oss fina skor.

Apropå pengar så fick jag min deklaration i veckan. TJOHO, säger jag bara. Här är nån som åker till Bahamas och festar loss. Och det är innan jag har dragit av för att jag jobbade i Lkpg i somras. Efter det kanske jag tar en tripp till Paris och dricker champagne med Europas alla kungahus. Money, money, money... MONEY (i en alldeles utsökt mellanstämma)!

Var dessutom tvungen att visa mina nya kylskåpsmagneter. De är små dansare, precis som jag. De tycker säkert oxå om kolasås, precis som jag!


Hade premiär igår på Girl Interrupted (och avslut). Vi körde två föreställningar på en kvart var. Jag gjorde ett fint solo och fick blommor av mina snälla klasskompisar som fotade och filmade för allt vad de var värda. Dock lades det ett skånskt lock på den fina stämningen då någon förolämpade mitt team med att kalla dem för stockholmare och till råga på allt försöka sno min giraff... Nån måtta på oförskämdhet får det väl ändå vara! Efter det gick vi hem till Kjersti och kollade på Let's Dance-finalen och åt godis.


Stor föreställning om tre veckor. Visade alla nummer för Nella och Britt-Inger i fredags och det kan nog bli kanoners. Fun, fun, fun! Den som inte kommer och kollar är en slemmig torskfilé!


Äh, fan, nu blir det chips och filmslö i soffan. Är man ensam hemma så är man!

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards