Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Jessica Lindell - 27 januari 2009 21:30

Det kanske kommer att ordna sig ändå... Hade lite deep talk förut och nu är det bara att vänta och se... Hysch, hysch, jag vill inte dra upp en diskussion igen!


Fick en sån himla söt kommentar av min balettlärare idag. Har varit skitdeppad hela dagen och känt det som att jag har lallat omkring i tjock bubbla. Då har min balettlärare fått för sig att jag alltid är så glad och då hon märkte att jag inte alls var det idag frågade hon hur det var med mig. Jag viftade bort det och försökte låta bli att gråta och då hon senare på lektionen fick mig att skratta till sa hon nåt som fick det att tillra lite i mitt ledsna hjärta.

"Du är så fin när du ler." sa hon. :)

Plus att jag fick massa stöd från en annan lärare som oxå är en pärla. Och de flesta av mina klasskompisar ska oxå ha en eloge! De är fina!

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards