Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Jag kan se in i framtiden!

Av Jessica Lindell - 3 november 2008 23:16

Förra veckan sa jag att jag skulle bli sjuk resten av lovet av att ha varit i badhuset tillsammans med en massa snoriga ungar och titt på fan. Nog blev jag sjuk alltid. Ont i halsen och feber hemma i Linköping. Försökte kurera mig med shopping och det funkade delvis. Jag köpte fina julgransprydnader som är fina samtidigt som de markerar vad för slags intressen jag har. Köpte en pokerkula till Dan och skor till mig - übersöta!!! På Rusta. Jaja, jag vet men nu var det ett tag sen jag var där och det är inget större fel på Rusta, så det så! Jag fick en stämpel på jobbet att jag enbart handlade där så nu får jag nästan dåligt samvete när jag faktiskt går dit. :)

Handlade tofflor oxå. Och skor. Och ikväll har jag köpt en klänning som jag förmodligen ska ha på min moster 50-årsfest fast det får bli till ett par andra skor än de jag råkade få med mig ifrån Din Sko i söndags.


Är feberfri nu men hostig och eländig. Hatar att vara messjuk. Då har jag hellre feber. Tycker nästan det kan vara lite mysigt ibland. Bli sådär varm och degig i kroppen och bara ligga under två täcken, iklädd mysbyxor och värsta tröjan. Man vet att det i normala fall skulle vara äckligt svettigt men när man har feber så blir det så rätt istället. Man får äta lite glass och dricka kalla saker och titta på tv hela dagarna utan dåligt samvete. Gärna slösova lite i omgångar oxå och ynka lite när någon kommer förbi. Gnälla lite att man är sååå sjuk och de kan inte skälla på en för man ser så liten ut bland de där tjocka täckena.

Imorrn blir det dock tillbaka till skolan. Med ny hårfärg och allt. :)


Jag hittade en rolig sida på nätet igen där man kunde klistra in egna bilder i olika situationer. www.photofunia.com Skitroligt! Jag suger på photoshop etc så det här blev lagom lätt för mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Lindell - 15 juni 2009 14:31

Dels för att jag på ren princip vägrar att betala för att jag ska få ha fler än 100 bilder i min egen blogg, dels för att oxå vill ha en sådan där snygg header på min blogg. :)   Vad tycks? http://badideabear.blogg.se/ ...

Av Jessica Lindell - 9 juni 2009 22:10

... men ännu fortare när man är inne i monotoni. Jag är tillbaka i Linköping på mitt gamla, hederliga jobb men denna sommar känns annorlunda än den förra. Då var jag full av tillförsikt inför framtiden, nu vet i fan vad som ska hända i höst.   Tydlig...

Av Jessica Lindell - 26 maj 2009 22:55

Jag har provat på att videoblogga för att visa att även jag har viktiga saker att säga. Precis som andra viktiga videobloggare så som Fröken Kiss....

Av Jessica Lindell - 23 maj 2009 22:09

Jag har sällan fått höra så mycket snälla saker som jag har fått de här veckorna. Det är helt otroligt vad bra man verkar vara när man precis visat att man är ganska dålig...   Jag (på skoj): Det är det här jag är bäst på. Wonderful person #1: Du är ...

Av Jessica Lindell - 14 maj 2009 19:38

Så här sa mitt kinesiska horoskop imorse: "Efter bittert kommer sött." "Tack", sa jag och började ordna snaran... Jävla kineser, de har aldrig sökt danshögskolan.   Det kanske ligger nåt i det här med snigelhjärnbark ändå... Jag kanske är helt energi...

Presentation

Omröstning

Sög vi snigelhjärnbark eller inte?
 Ja
 Nej
 Kanske lite...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards